O alumnado descubrirá algunha das diferentes tribos do mundo e descubrirá a súa cultura.
Os traballo realizados completarán a exposición realizada polos outros grupos.
Sesións 1 e 2. descrubrindo as tribos:
Para axudar con esta tarefa e coñecer mellor as comunidades tribais que existen no mundo, usaránse os enlaces de axuda da páxina principal.Arte Papunya
Nestas sesións aproveitaremos tamén para realizar unha pintura ao estilo Papunya dos aboríxenes australianos.
Para isto, empregaremos estas siluetas de animais autóctonos.
Para descubrir a música das tribos, coñeceremos instrumentos dos nativos australianos e clasificarémolos segundo a familia a que pertezan.
En cada sesión iremos completando o seguinte mural:
(bramadora)
(semellante a un charrasco)
Sesión 3. : As tribos africanas
As vivendas das tribos africanas
Coñeceremos algunha das tribos africanas mais populares ou chamativas e construiremos unha aldea Himbaaldea Himba:
Instrumentos de África
Para aprender sobre a música, coñeceremos instrumentos dos nativos africanos e clasificarémolos segundo a familia a que pertezan.
Sesión 4: Máscaras tribais
Crearemos máscaras tribais
Os indíxenas usan máscaras para a guerra, as danzas ou algunhas actividades cotiás.
As máscaras acompañan a moitas actividades destas xentes e son únicas na súa decoración, cores e aspectos.
Velaquí uns exemplos destas máscaras ao redor do mundo:
Músicas do mundo:
Instrumentos das tribos do Ártico
Sesión 5: Pel de leopardo
Na parte plástica hoxe faremos unha pintura imitando as manchas da pel dos leopardos. Podemos respectar as cores do animal ou buscar outras distintas como nos exemplos. Podes axudarte co círculo cromático:
Con cartulinas de cores para o fondo, témperas, unha brocha gorda para as manchas de cor e un pincel para a cor negra xa podemos empezar!
Exemplos de variacións:
Tamén podemos aproveitar para falar do emprego de peles na industria textil e dos animais en perigo de extinción:
Aquí as nosas obras:
Así quedou a nosa exposición:
Sesión 6: Os cans e as tribos
Aquí veremos uns exemplos destes amigos dos humanos.
Hokkaido, o can dos Ainu (Xapón):
Samoyedo, nenets e Samis:
Dingo, o can que vivía preto dos aborixes australianos:
O coiote vivía nos montes xunto a nativos americanos como os comanches:
Aproveitaremos estes animais para realizar obras artísticas coas súas siluetas:
Velaquí os resultados:
Primeiro enchemos a parte de atrás do folio con tiras de papel pegadas:
Cando toda a superficie da silueta estaba cuberta de tiras de papel, démoslle a volta ao folio e rortamos a silueta e o nome: Despois preparamos o fondo pintando raias de cores empregando unha tira de cartolina ancha como pincel:
E para rematar, pegamos a silueta do noso can de tiras de papel centrado no fondo:
Así quedou a nosa exposición de cans e tribos:
Músicas do mundo:
Instrumentos das tribos do Ártico
Sesión 7: O océano Pacífico
Os moiais son esculturas xigantescas que se atopan en Rapa Nui, na illa de Pascua. Nesta illa do Pacífico vive a tribo Rapa Nui, que foi a que construíu estas fermosas estatuas.
Nesta sesión de Ámbito artístico crearemos os nosos moais de plastilina.
Músicas do mundo
Sesión 8: Os bereberes
Ao igual que na India, as mulleres bereberes, decoran o seu corpo, sobre todo as súas mans con pintura de henna. Esta pintura sacada dunha planta serve para facer debuxos que protexen da mala sorte e axudan a atraer a felicidade.
Na parte artística do ámbito faremos mans decoradas con debuxos inspirados nos deseños con henna:
Músicas do mundo
Remataremos estas sesións do ámbito coñecendo un pouco máis sobre os indios americanos.
Decoraremos a as nosas coronas de plumas e cantaremos unha canción bailando coas coronas postas.
__________________________________________________________________________________________________
FIN
Comentarios
Publicar un comentario