Saltar ao contido principal

Tribos do mundo 6º


 Aquí podes atopar o resultado do traballo realizado polo 6º curso.. sobre este Ámbito artístico adicado as tribos do mundo e a descubrir a súas culturas e costume.

Sesión 1. Instrucións a seguir polo alumnado:


Cada grupo debe escolleu unha zona do mundo (continente/subcontinente…) na que existe ou existira unha tribo ou cultura única.

Investigou sobre esa tribo, localización no mapa, a súa identidade, a súa cultura e datos curiosos que lles chamen a atención.

Tribos elixidas:

África

Himba:

Oceanía

Asmat (Paua Nova Guinea)

Koori:

Asia



Sesións 2 e 3: 

 A vestimenta 

- Comezaremos o traballo con unha breve conversa sobre os tipos de vestimenta, farendo algunhas preguntas para que reflexionen sobre os tipos de vestimentas que empregan nesas tribos, por que algunhas foron cambiando co paso do tempo etc.

- Logo de deseñar un personaxe, construímos o corpo (home ou muller) que represente a vestimenta desta comunidade:
(Tamén se podería construír unha vivenda típica)

Exemplos de traballos do GRUPO de 6º:

Muller Himba
Muller Himba

Homes Koori

Home Asmat

Muller Nénet e a súa vivenda

Sesión 4:

 Músicas do mundo 


Investigaremos sobre que música e danzas son propias de cada comunidade indíxena para atopar unha canción ou baile tradicional desa cultura que acompañe a nosa exposición.

Debemos realizar un cartel con explicacións e enlaces con códigos Qr.
Enlaces de axuda:

Sesión 5:

 Arte tribal I 


Inspirándonos na súa arte crearemos unha pintura, debuxo ou collage na que se represente unha escena da súa vida cotiá.

Para axudar ao alumnado, podese empregar os seguintes enlaces ou buscar en google imaxes da arte de cada grupo:

Arte Maasai            Arte Maasai 2      Artesanía Maasai

Arte Kori         Arte Koori (Papunya)   


Arte Nénets               Arte Nénets 2

Arte Himba              Arte Himba 2

Sesión 6: 

 Arte tribal II 

Creación de esculturas, máscaras, abalorios propios.

Enlaces para inspirarnos:

Arte Koori: Pintura Papunya   Pintura aborixe  Expo pintura  Pintando un boomerang

Paisaxe de deserto australiano:


Arte Himba: O corpo   Construíndo a vivenda   Pel de leopardo

Paisaxe de deserto, Namibia:


Nénet  Vívenda

Paisaxe de tundra, Siberia: 

Nunha cartolina e cun lapis crearemos un debuxo a imitación das seguintes imaxes:

Petroglifos de Siberia

Arte Asmat: máscara (ideas)   imaxes

Paisaxe de selva, Indonesia:


Tarefa 5: Instrumentos do mundo

Elaboraremos un mural sobre os instrumentos musicais da súas tradicións e clasificaremos os instrumentos segundo a familia a que pertenzan.
Instrumentos Asmat:

Instrumentos himba:

Instrumentos nénets:

Instrumentos Koori: 



Tarefa 6: Exposición


Crear unha montaxe de exposición para cada tribo.
Esta montaxe debe incluír as obras artísticas realizadas por todos os grupos dos distintos cursos durante as tarefas e os descubrimentos que foron acadando coa investigación ao longo dos nove días de ámbito.


__________________________________________________________________________________________________
       FIN       


Comentarios

O máis visto:

Tribos do Mundo

  Nesta entrada iremos recopilando todo o traballo que faremos sobre este  Ámbito artístico adicado as tribos do mundo e a descubrir a súas culturas e costumes.

Os sons do corpo humano

Co noso corpo podemos emitir unha gran variedade de sons. Con esta actividade podes xogar a ver se recoñeces moitos dos sons que producimos co corpo.  Podes marcar na ficha a imaxe que represeta o son que soa en cada momento. Abaixo atoparás un arquivo cos audios.

Paisaxes sonoras de Moaña

  Imos comezar un novo ámbito artístico! Nesta ocasión adicarémolo a vila que nos ve crecer, Moaña! Así realizaremos unha serie de actividades nas que coñeceremos as paisaxes típicas de Moaña, a súa arte, música e sons:

Tritsch tratsch polka

  Tritsch Tratsch Polka é unha composición que Johan Strauss (fillo) compuso en 1854 en Rusia. Esta divertida peza ten un rítmo animado que precisa de moita concentración para seguir a melodía: Coa Filarmónica de Radio France: Ballet e Orquestra Belvedere: Estes vídeos sérvennos para plantexarnos preguntas como... Que instrumentos aparecen?  Cales soan máis ou teñen máis presencia cos outros? Que diferencias atopamos entre as formación dos dous vídeos? Como están colocados os instrumentos? correspóndese coa colocación dos instrumentos no esquema da orquestra? Imos a acompañar a música:

Wishi Ta Tuya

Wishi ta Tuia é unha antiga canción dos indios nativos americanos. Pode ser acompañada con xestos e con bailes e é moi divertida. Aquí uns exemplos de como traballala na aula: Esta é unha versión da música un pouco máis cercana á  orixinal https://www.youtube.com/watch?v=77uuxwqIHxA