Saltar ao contido principal

Chega o nadal



Xa chega o nadal  e na Guía non queremos perdernos de festexar estas datas e preparar algo especial. Estas son as cantigas que traballaremos para o noso festival ao que estades tod@s invitad@s:



Bolboreta Pequeniña (versión en portugués):




Esta é a letra que imos cantar:


Xa me tardan:


Velaquí a  letra:

Aquí cos acordes para a guitarra:


Jingle bells (version Trap):



As clases de 5º e 6º queren ensinarte como se fai a percusión corporal con este turorial:



Lembra que a estrutura da canción é:

Instrumental - Parte A - Instrumental - Parte B - Instrumental final



Resultado de imagen de gif navidad








Comentarios

O máis visto:

Tribos do Mundo

  Nesta entrada iremos recopilando todo o traballo que faremos sobre este  Ámbito artístico adicado as tribos do mundo e a descubrir a súas culturas e costumes.

Os sons do corpo humano

Co noso corpo podemos emitir unha gran variedade de sons. Con esta actividade podes xogar a ver se recoñeces moitos dos sons que producimos co corpo.  Podes marcar na ficha a imaxe que represeta o son que soa en cada momento. Abaixo atoparás un arquivo cos audios.

Wishi Ta Tuya

Wishi ta Tuia é unha antiga canción dos indios nativos americanos. Pode ser acompañada con xestos e con bailes e é moi divertida. Aquí uns exemplos de como traballala na aula: Esta é unha versión da música un pouco máis cercana á  orixinal https://www.youtube.com/watch?v=77uuxwqIHxA

Paisaxes sonoras de Moaña

  Imos comezar un novo ámbito artístico! Nesta ocasión adicarémolo a vila que nos ve crecer, Moaña! Así realizaremos unha serie de actividades nas que coñeceremos as paisaxes típicas de Moaña, a súa arte, música e sons:

Tritsch tratsch polka

  Tritsch Tratsch Polka é unha composición que Johan Strauss (fillo) compuso en 1854 en Rusia. Esta divertida peza ten un rítmo animado que precisa de moita concentración para seguir a melodía: Coa Filarmónica de Viena: Ballet e Orquestra Belvedere: Estes vídeos sérvennos para plantexarnos preguntas como... Que instrumentos aparecen?  Cales soan máis ou teñen máis presencia cos outros? Que diferencias atopamos entre as formación dos dous vídeos? Como están colocados os instrumentos? correspóndese coa colocación dos instrumentos no esquema da orquestra? Imos a acompañar a música: