Saltar ao contido principal

A música moderna en Italia


 Italia é o país escollido polo quinto curso. España e Italia teñen mito en común e a súa música tamén é un punto de encontro. 

Moitos artistas traducen as súas cancións para poder darse a coñecer nos dous países e nesta ocasión coñeceremos como é o panorama actual da música no país da pizza e a pasta.


Escoita o noso programa en Golfi Radio:


Comecemos:

Artistas: Mahmood e Blanco

Canción: Brividi

Artistas: Fedez, Achille lauro e Orietta Berti

Canción: Mille


Artista: Mattia Cerrito

Canción: Le Vie

Artistas: Ana Mena

Canción: Doucentomila ore

Artistas: La Rappresentante di lista

Canción: Ciao Ciao

Se queres coñecer máis artistas italianos: Preme aquí

Comentarios

O máis visto:

Tribos do Mundo

  Nesta entrada iremos recopilando todo o traballo que faremos sobre este  Ámbito artístico adicado as tribos do mundo e a descubrir a súas culturas e costumes.

Os sons do corpo humano

Co noso corpo podemos emitir unha gran variedade de sons. Con esta actividade podes xogar a ver se recoñeces moitos dos sons que producimos co corpo.  Podes marcar na ficha a imaxe que represeta o son que soa en cada momento. Abaixo atoparás un arquivo cos audios.

Wishi Ta Tuya

Wishi ta Tuia é unha antiga canción dos indios nativos americanos. Pode ser acompañada con xestos e con bailes e é moi divertida. Aquí uns exemplos de como traballala na aula: Esta é unha versión da música un pouco máis cercana á  orixinal https://www.youtube.com/watch?v=77uuxwqIHxA

Paisaxes sonoras de Moaña

  Imos comezar un novo ámbito artístico! Nesta ocasión adicarémolo a vila que nos ve crecer, Moaña! Así realizaremos unha serie de actividades nas que coñeceremos as paisaxes típicas de Moaña, a súa arte, música e sons:

Tritsch tratsch polka

  Tritsch Tratsch Polka é unha composición que Johan Strauss (fillo) compuso en 1854 en Rusia. Esta divertida peza ten un rítmo animado que precisa de moita concentración para seguir a melodía: Coa Filarmónica de Viena: Ballet e Orquestra Belvedere: Estes vídeos sérvennos para plantexarnos preguntas como... Que instrumentos aparecen?  Cales soan máis ou teñen máis presencia cos outros? Que diferencias atopamos entre as formación dos dous vídeos? Como están colocados os instrumentos? correspóndese coa colocación dos instrumentos no esquema da orquestra? Imos a acompañar a música: