Saltar ao contido principal

Arte e música no outono

  Imos xuntar Música e Plástica aproveitando a estación na que nos atopamos, o outono.

  As actividades que propoñemos estarán relacionadas coas follas e os cambios producidos no monte.

 Día 1:

Plástica:

 Recolleremos follas polos arredores. 

  Buscamos follas de distintas formas. Podemos tentar identificar á árbore ou planta a que pertencen e procurar información sobre ela.

  Poremos a secar as follas entre as follas dun libro para que queden ben planas.

Música:




Versión da letra en galego:
 
Caen, caen, caen, caen,
Caen as folliñas.
Caen, caen, caen, caen,
caen para o chan

 Outono, outono
que as follas fai cair.
É o outono, é o outono
 o frío vai chegar!

Esta canción a acompañaremos cun xogo rítmico de vasos:
Cada un terá un vaso e nos colocaremos en parellas:

Parte 1:
              damos no chan / damos na man
              damos no chan / chocamos coa parella
              damos no chan / damos na man
              damos no chan / damos no chan co cu do vaso

Parte 2:
              cambiando o vaso coa parella (x2)
              damos no chan / damos no chan co cu do vaso 
              damos no chan
              
 Día 2:

Plástica:

- Faremos cadros minimalistas coas nosas follas.

Empregando cartolinas de cores tamaño A4 faremos estampados cas follas que recolectamos o día anterior.


 
Música:

  Aprenderemos a seguinte cantiga:


 Día 3: 
(o traballo para este día tamén pode ir repartido un pouco en cada día)

 Música: O outono de Vivaldi:

1. Introdución: 
    Quen foi Vivaldi
    As catro estacións
    O outono: danza que celebra o recollido durante o verán     (viño)


2. Audición sen imaxes:
    Que instrumenos recoñecemos? Que nos parece que soa?
    A orquestra clásica

3. Audición concerto:


 4. Musicograma:



Outra variación:

Crearemos unha versión do primeiro musicograma coas follas e obxectos que recolectamos:

5. Ritmo:

Plástica:

- Faremos un retrato de Vivaldi en acuarela (tempera moi aguada) partindo desta imaxe:

 Día 4:

Plástica:

- Faremos unhas camisetas decoradas con estampación de follas:

 Música: O outono:

Día 5:

Plástica:

- Faremos un móbil decorado con follas para o nadal:

(cunha rama e patróns cortados en fieltro ou goma eva) 

- Ou faremos unhas lámpadas de nadal:


 Música:  Xogo rítmico:

Seguindo este vídeo podemos realizar varios xogos:
1. Cada folla representa unha figura (vermella: negra/amarela: corchea, p.ex.)
2. Divididos en dous equipos un equipo segue unha liña.
3. Variación dos anteriores con rítmica vocal.


Día 6:

Plástica:

- Faremos esculturas en arxila de cogumelos para decorar o xardín do patio.



 Música:  







Comentarios

O máis visto:

Tribos do Mundo

  Nesta entrada iremos recopilando todo o traballo que faremos sobre este  Ámbito artístico adicado as tribos do mundo e a descubrir a súas culturas e costumes.

Os sons do corpo humano

Co noso corpo podemos emitir unha gran variedade de sons. Con esta actividade podes xogar a ver se recoñeces moitos dos sons que producimos co corpo.  Podes marcar na ficha a imaxe que represeta o son que soa en cada momento. Abaixo atoparás un arquivo cos audios.

Wishi Ta Tuya

Wishi ta Tuia é unha antiga canción dos indios nativos americanos. Pode ser acompañada con xestos e con bailes e é moi divertida. Aquí uns exemplos de como traballala na aula: Esta é unha versión da música un pouco máis cercana á  orixinal https://www.youtube.com/watch?v=77uuxwqIHxA

Paisaxes sonoras de Moaña

  Imos comezar un novo ámbito artístico! Nesta ocasión adicarémolo a vila que nos ve crecer, Moaña! Así realizaremos unha serie de actividades nas que coñeceremos as paisaxes típicas de Moaña, a súa arte, música e sons:

Tritsch tratsch polka

  Tritsch Tratsch Polka é unha composición que Johan Strauss (fillo) compuso en 1854 en Rusia. Esta divertida peza ten un rítmo animado que precisa de moita concentración para seguir a melodía: Coa Filarmónica de Viena: Ballet e Orquestra Belvedere: Estes vídeos sérvennos para plantexarnos preguntas como... Que instrumentos aparecen?  Cales soan máis ou teñen máis presencia cos outros? Que diferencias atopamos entre as formación dos dous vídeos? Como están colocados os instrumentos? correspóndese coa colocación dos instrumentos no esquema da orquestra? Imos a acompañar a música: