Esta é unha tarefa para o Ámbito Artístico que terá como excusa a creación dun colgante do Sistema solar e o traballo coas composicións de Gustav Holst, Os planetas.
Pensada para alumnado de 6 a 8 anos, combinaránse as Artes Plásticas e as nocións de Música.
Perfect fool:
Savitri (opera):
Podemos aproveitar para falar dos diferentes estilos compositivos e os instrumentos da orquestra.
____________________SESIÓN 4______________________
Violonchelo:
Desenvolverase en oito sesións na seguinte secuencia temporal:
___________________SESIÓN 1_______________________
___________________SESIÓN 1_______________________
Coñecemos a Gustav Holst.
Obras para escoitar fragmentos ou acompañar as nosas actividades:
Marcha da Primeira Suite:
Perfect fool:
Savitri (opera):
Podemos aproveitar para falar dos diferentes estilos compositivos e os instrumentos da orquestra.
Conto coas composicións de Os Planetas:
Na parte plástica, realizaremos un retrato do compositor partindo da súa fotografía. colorearemos a imaxe inspirados pola súa música.
____________________SESIÓN 2______________________
Saír para buscar un lugar adecuado nos corredores para colocar o noso Sistema Solar.
Reparto de planetas por grupos (comparar tamaños).
Comezamos a pintar a nosa maqueta.
Marte, o que trae a guerra.
Aproveitaremos a audición para falar sobre:
Sensacións que nos provoca esta obra.
Audición comentando os instrumentos que están soando.
Protagonistas e secundarios.
Familias de instrumentos.
Instrumentos que coñecemos.
O director de orquestra.
Coñecemos algún músico ou escola de música na nosa contorna?
Esta é unha peza que tamén se pode aproveitar para falar da familia de percusión. A presencia dos timbais é moi importante nela, deste xeito presentaremos este intrumento ao alumnado:
Composicións famosas nas que os timbais teñen un protagonismo importante:
Así falou Zaratustra, Richard Strauss :
Carmina Burana, Carl Orff:
Xogo familia percusión:
Extra:
De este vídeo pódense sacar ideas para obstinaos rítmicos que acompañen a composición Marte:
____________________SESIÓN 3______________________
Pintamos a maqueta.
Comezamos a pintar os planetas que escollemos seguindo unha fotografía real que nos sirva de modelo.
Teremos en conta a diferencia de tamaños e distancia entre os planetas:
Aproveitaremos esta peza para falar da familia de vento madeira:
Havana, the breaking winds:
Xogo familia de vento:
____________________SESIÓN 4______________________
Pintamos a maqueta e comezamos a montaxe.
Completamos o noso sistema coa decoración que se nos ocorra (asteroides, satélites, naves, planetas ananos...).
Mercurio, o mensaxeiro alado.
Esta peza serviranos para coñecer a familia de corda. E en particular os violonchelos:
Suite nº1, Bach:
Paint it black, Wednesday:
Wake me up, 2Cellos:
Xogo:
____________________SESIÓN 5______________________
Aprendemos a debuxar un foguete espacial:
Xúpiter, o que trae a alegría:
Musicogramas:
Percusión corporal:
Concerto nº4, Rondo de Mozart:
O gato montés, Manuel Penella::
Xogo:
__________________SESIÓN 6________________________
Aprendemos a debuxar un Saturno ao estilo kwaii:
Concerto da BBC, Gustav Holst:
É a quenda do trombón, un instrumento da familia de vento metal:
Cavalgata das Valkirias, Wagner:
Marcha imperial, Star Wars, John Williams:
Aproveitaremos esta audición para traballar unha lectura musical a través do musicograma da Marcha imperial:
Ou un xogo de percusión co tema principal do filme:
Extra:____________________SESIÓN 7______________________
Crearemos unha composición pictórica espacial inspirádonos na seguinte creación: ESPACIO
Esponxa para arrastar ou pintar a toques:
Urano, o mago
Concerto da BBC, Gustav Holst:
____________________SESIÓN 8______________________
Aproveitaremos para coñecer algún dos instrumentos dentro familia de percusión, o xilófono, o metalófono e as campás:
O voo do moscardón, de Nicolai Rimsky-Korsakov:
Crearemos unha escultura alieníxena con pasta moldeable.
A frauta traveseira:
O lago dos cisnes, Tchaikovsky:
Repasaremos os nomes dos instrumentos que fumos coñecendo:
_________________________________________________
Extras:
Xogo rítmico:
Comentarios
Publicar un comentario